counter create hit
تلویزیون و رادیو سینما اخبار فرهنگ و هنر هنرهای نمایشی

نظر ها:

مطالب مرتبط:

اولین سفر خارجی موگابه پس از کناره گیری از ریاست جمهوری

یکی از مقامات امنیت داخلی زیمبابوه امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد، رابرت موگابه، این کشور را برای بررسی‌های پزشکی به مقصد سنگاپور ترک کرد. این نخستین سفر خارجی رییس جمهور سابق زیمبابوه پس از کناره‌گیری از سمتش در ماه گ ...

اختتامیه ای با 1500 مهمان / سیمرغ، نماد فرهنگی جامعه پزشکی است

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و رییس جشنواره بین المللی سیمرغ گفت: آثار برگزیده سال گذشته را به شکل کتاب تولید کردیم و در حال منتشر شدن است. این جشنواره رشته های متنوعی دارد و سال گذشته بیش از 42 هزار اثر به جشنواره ارسال شد و امسال ارتقا می یابد. ...

نرخ برنج ایرانی و خارجی در بازار + جدول قیمت

نرخ برنج ایرانی و خارجی در بازار + جدول قیمت

بیوگرافی بهاره رهنما / عکسهای عروسی بهاره رهنما چکیده ای از بیوگرافی بهاره رهنما نام و نام خانوادگی : بهاره رهنما زمینه فعالیت : بازیگر تئاتر، تلویزیون، سینما، نویسنده، کارگر ...

مدافع حرمی که در راه سر دادن بود+فیلم

در فیلم زیر مدافع حرمی که میخواست در راه اسلام و اهل بیت سر بدهد، اما دست و پایش را قطع کردند.

ادبیات و فراموشی به روایت ایشی گورو/ غولی که در جوامع مدفون است

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، به نقل از ان.اچ.کی، داستان جدیدترین رمان ایشی‌گورو با عنوان «غول مدفون» که کتابی فانتزی است، در انگلیس پس از شاه آرتور و در حالی به وقوع می‌پیوندد که در دنیایی که در آن جادو و موجودات خیالی وجود دارند، به دلیلی مرموز، تمام مردم کشور ...

ترکیه دیگر دمشق را خطری علیه خود نمی داند

ترکیه دیگر دمشق را خطری علیه خود نمی داند

بیوگرافی بهاره رهنما / عکسهای عروسی بهاره رهنما چکیده ای از بیوگرافی بهاره رهنما نام و نام خانوادگی : بهاره رهنما زمینه فعالیت : بازیگر تئاتر، تلویزیون، سینما، نویسنده، کارگر ...

میلانی: مدیران سیما سلیقه ای  عمل می کنند

میلانی: مدیران سیما سلیقه ای عمل می کنند

سینماسینما: ایرج میلانی درباره اینکه چرا برنامه های طبیعت گردی وی همچون «یک سفر خوب» در تلویزیون ادامه پیدا نکرد، گفت: یک برنامه تلویزیونی باید هدف مشخص داشته باشد و زمانیکه چند سلیقه بدون انسجام در آن دخالت داشته باشد مخاطب گیج می شود و در چنین شرایطی ترجیح م ...

ادبیات معاصر ما مَنتَر ادبیات غرب است!

نشست نقد و بررسی نمایش «انتری که لوطیش مرد» در سالن کنفرانس فرهنگستان هنر برگزار شد. به گزارش شما نیوز ، در این نشست علی معلم دامغانی مدیر فرهنگستان هنر، بابک محمدی کارگردان نمایش، اسماعیل بنی اردلان فیلسوف و استاد دانشگاه و مصطفی رستگاری ...

فراخوان جشنواره عروسکی تهران

فراخوان جشنواره عروسکی تهران

خبرگزاری ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی:  مرضیه برومند ـ دبیر جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک ـ در مقدمه فراخوان آورده است: "یک دنیا حرف خوب برای گفتن داریم، می خواهیم از عشق بگوییم، از نیکی و زیبایی، از صلح و آرامش و امنیت و آزادی ...

برنامه حذف کنکور از زبان وزیر علوم | کنکور به گزینش علمی تبدیل می شود

برنامه حذف کنکور از زبان وزیر علوم | کنکور به گزینش علمی تبدیل می شود

برنامه حذف کنکور از زبان وزیر علوم | کنکور به گزینش علمی تبدیل می‌شود اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پی تاکید اخیر دب ...

ویدیو ساخت گلدان در خانه

تبلیغاتفیلم ها و کلیپ های جدیدخطاطی اسم شمااپ شخصیتو بساز در هر خانه ای تعدادی وسایل دور ریختنی و بلا استفاده وجود دارد و ممکن است شما هم از افرادی باشید که در مورد دور ریختن آنها مردد باشید و فکر کنید که می تواند روزی به کارتان بیاید. م ...

بیوگرافی کامل پگاه آهنگرانی

میهن مگ: متولد 1363 دختر منیژه حکمت و جمشید آهنگرانی تحصیل نیمه تمام در هنرستان موسیقی. در 6 سالگی در فیلم گربه آوازخوان بازی کرد. اما شاید در دومین بازی کارنامه هنری اش در سن پانزده سالگی بود که درخشید: بازی در نقش تداعی در فیلم ددختر ...

بیوگرافی کامل الهام پاوه نژاد

میهن مگ: نام اصلی: الهام نام خانوادگی اصلی: پاوه نژاد به گزارش میهن مگ: تاریخ تولد: ۱۳۵۰ محل تولد: تهران ملیت: ایران مدرک تحصیلی: فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی ...

نکته! این مطلب توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است. لطفا نظر خود را در رابطه به این مطلب در صفحه تماس با ما در میان بگذارید.

در انتقادات تند کارگردانی سریال "ماه و ببر" از تلویزیون

انتقادات تند کارگردان سریال «ماه و پلنگ» از تلویزیون

روزنامه هنرمند: احمد امینی خروجی سریال ماه ببر که در این روز از جوانی است که در واحد ما در بخش هایی از آن و رائول endotest از تلویزیون مطرح شده است.بخش مهمی از این مصاحبه به شرح زیر است : +قهر مردم از رسانه ملی فقط به دلایل فنی نسخه ی نمایشی-دیگر مسائل در این تکرار اثر از بسیاری از. به هر حال واقعیت این است که اعتماد و ارتباط مردم با توجه به با تلویزیون کم رنگ تا حدی. اگر تلویزیون نشان می دهد مردم چه سری چه اخبار و چه سیاسی گزارش. وقتی مردم می بینند که رسانه ها درامر از رسانه ها در زمینه های مختلف از بقیه رسانه ها. معلوم می شود که بهترین افراد و تلویزیون آنها را در حال تغییر است و در یک رابطه نزدیک و simani که ده یا بیست سال خود را با تلویزیون تحریف شد. بنابراین ما باید یک مدیر کار که ما می خواهیم برای نشان دادن این رابطه دوباره ارث و یا محکم کار ما سخت است. ما پزشکان از سری صندوق خانواده نمی تواند آن را انجام دهد-به خصوص در حال اعمال شده به قطعه قطعه و میشا هنوز هم وجود دارد به نظر من در بسیاری از موارد نیز با غلتیدن.+ برای مثال من میبیینم در ذهن سری خاصی در برخی از شبکه های نام ابزار میآید اما به ما بگویید نام این ساز از اعتبارات حذف شده است. اگر حقوقی شما باید این کار همان, چرا که هر شبکه misisi. شبکه کنار ما همچنین کار با افرادی که با داشتن این سلیقه شخصی کار خود را اعمال می شود. من شده است در این کار با یک سری Misha چهره " است که قبلا هرگز وجود نداشته است. وجود misisi هر روز بیشتر و نادر هستند. مثل در همین سریال «ماه و پلنگ»، حتی اظهار نظرهایی در خصوص دکوپاژ و طول پلان هم می‌شنویم. وقتی دامنه ممیزی به اینجا می‌رسد، عملا دست وبال ما بسته است و نمی‌دانیم چه کار کنیم.   خود من از سال ۷۵ یعنی ۲۰ سال است که برای تلویزیونی سریال می‌سازم و از ممیزی‌ها خبر دارم اما زمانی که با ممنوعیت‌های جدید و پیش بینی نشده سلیقه‌ای روبرو می‌شوم که به نفس صحنه، روابط و قصه لطمه می‌زند، عملا می‌بینم در مسئله وظیفه ترمیم رابطه مردم و رسانه ملی که بر عهده ماست، دستمان بسته است.+بارها شده است که در برابر یک سری ممیزی‌ها در سریال‌ها ما مقاومت کردیم و در نهایت سریال بدون آن حذفیات به آنتن رفته و هیچ مشکلی هم پیش نیامده. متاسفانه بسیاری از ممیزی‌های سلیقه‌ای براساس نظریات شخصی آدم‌ها است که فکر می‌کنند که نمایش برخی از صحنه‌ها به اخلاقیات جامعه لطمه می‌زند و یک تنه به عنوان یک مصلح اجتماعی به ایراد گیری‌های بیهوده و سلیقه‌ای می‌پرازند، بدون اینکه کسی این وظیفه را به آنها محول کرده باشد.+ این روزها متاسفانه بگیر و ببندها منطقی‌تر که نشده هیچ، بلکه بیشتر هم شده است و هر چه بر دامنه ارتباطات در سراسر جهان گسترده می‌شود، درتلویزیون ما این دیوار فاصله‌ها بیشتر می‌شود. به باور من این رفتارها، مردم را هر چه بیشتر از تلویزیون دور می‌کند. مردم زمانی که می‌بینند تلویزیون این همه به آنها بی اعتماد است به نوعی احساس توهین می‌کنند و فکر می‌کنند چرا آن ممیز فکر می‌کند که اگر مردی نام کوچک شخصیت زن مقابلش را صدا کند، تمام بنیان خانواده و اخلاق از هم پاشیده می‌شود. زمانی که چنین حسی به بیننده دست می‌دهد، ارتباطش با تلویزیون قطع می‌شود و دیگر برنامه‌های تلویزیون را نگاه نمی‌کند. در این میان ترمیم این رابطه تنها بر عهده ما سازندگان آثار نیست و از آن طرف هم باید اتفاقاتی بیفتد.+ما باید یک چیزی را مورد توجه قرار بدهیم که الان شرایط عمومی جامعه با سال ۸۵ که اولین شب آرامش به روی آنتن رفت، خیلی متفاوت است. پدیده‌هایی مانند شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای و ورود سریال‌های امریکایی در آن سال‌ها وجود نداشت و مردم به نوعی به همین چند شبکه تلویزیونی محدود بودند. الان زمانی که دوستان به شوخی از سریال‌های خیابان خلوت کن یاد می‌کنند، من در جواب می‌گویم که دیگر هیچ سریالی خیابان‌های تهران را خلوت نمی‌کند چون اولا تعداد آدم‌ها و خودروهایشان به اندازه‌ای است که هرچقدرشان مقابل تلویزیون بنشیند و تلویزیون ببینند، باز هم خیابان‌ها انباشته از خودرو است و مجموعه این ملاحظات باید ما را متوجه این واقعیت بکند که الان ساختن سریال‌های پرمخاطب به مراتب دشوارتر از ده سال و حتی ۵ سال پیش است. از طرف دیگر سریالهای اروپایی و امریکایی که وارد کشور شده‌اند، سطح سلیقه مردم را خیلی افزایش داده‌اند و اصولا ارتباط جمعی و فضای مجازی و رسانه‌ها در کنار آسیب‌هایی که دارند، یک خوبی هم دارند که همان تعالی فکر و سلیقه مردم است. مردم ما، مردم ده سال پیش نیستند. +بدترین اتفاق همین ماجرای سر و ته هم آمدن پروژه‌هاست. این در حالی است که همه از سازندگان انتظار کارهای پرمخاطب و باکیفیت دارند در صورتی که در این حرفه پول حرف اول را می‌زند، پول و زمان که این زمان هم تابعی از پول است و اگر زمان کافی برای کار بخواهید باید پول کافی داشته باشید. یعنی اگر به جای ۵ روز تصویربرداری، ۱۰ روز تصویربرداری داشته باشید، باید پول این ۵ روز اضافه را برای دستمزد بازیگر و عوامل، پول لوکیشن و اجاره لوازم و پول نهار و شام افراد بدهید. در نهایت همه چیز به مسائل اقتصادی برمی گردد و در واقع فیلم سازی حرفه‌ای است کاملا وابسته به اقتصاد و مسائل مالی. بنابراین زمانی که پروژه‌ای برآورد کافی ندارد و کم بودن برآورد را می‌خواهند با کاهش زمان تولید جبران کنند، توقع کیفیت را هم نمی‌توان داشت.   من کارگردان اگر روزی ۴ دقیقه تصویربرداری مفید داشته باشم کیفیت کارم بیشتر است یا ۱۰ دقیقه؟ طبیعی است که اگر قرار باشد روزی ۱۰ دقیقه مفید تحویل بدهم، باید خیلی چیزها را فدا کنم. برای تولید کار با کیفیت، زمان لازم است و زمان هم یعنی پول و زمانی که پول نیست، صحنه پرداز از صحنه می‌زند، نورپرداز باید اززمان نورپردازی‌اش کم کند، من کارگردان مجبورم تپق و تغییر دیالوگ را نادیده بگیرم، کار هم مانند برخی کارهایی می‌شود که در این سال‌های گدشته در تلویزیون پخش شده و در نهایت ببینده است که از دست می‌رود، آن هم بیینده‌ای که با آخرین محصولات سریالی و تلویزیونی دنیا روبرو است پروژه‌هایی که با میلیون‌ها دلار بودجه ساخته شده‌اند.